نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در راه فولاد| سرنوشت تلخ یک مدافع چپ!

  • کد خبر: ۱۷۴۶۹۷
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱
  • ۱
بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در راه فولاد| سرنوشت تلخ یک مدافع چپ!
برخلاف تصور همگان محمد نادری این فصل نه در استقلال بازی می‌کند و نه در پرسپولیس.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تابستان داغ فوتبال ایران همچنان در جریان است و تیم‌ها در فاصله نزدیک به ۱ ماه تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر در پی تقویت خود هستند.

فولاد یکی از تیم‌هایی هست که فصل قبل از جدایی ناگهانی سرمربی خود حسابی آسیب دید، اما با منصوریان بد نتیجه نگرفت و در نهایت به کار خود پایان داد.

در ابتدای فصل نقل ووانتقالات اخبار متعددی در خصوص بازگشت نادری به استقلال مطرح می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد و نکونام اجازه نداد لژیونر فوتبال ایران در ترکیه به این تیم بپیوندد. حضور سلمانی و جلالی باعث شد تا نکونام از این جناح احساس بی‌نیازی کند.

حالا اما شنیده می‌شود بعد از منتفی شدن حضور نادری در استقلال، مدیران فولاد با ایجنت او مذاکرات موفقی داشته‌اند و بعید نیست به زودی شاهد حضور دوباره نادری در فوتبال ایران باشیم، این بار در فولاد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
1
0
ای بنده خدا از این جا مونده و از اون جا رونده شده
کسی که نمک میخوره و نمکدون میشکنه حقش همینه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->